Reklamerasaknat godsAll reklamation görs till Fraktjakt AB. Då vårt ansvar för försändelsen upphör efter betalning och utskriven fraktetikett, gäller transportörens utredningsbeslut.Saknad försändelse anses som förlorat efter ca 30 dagar från inlämningsdatum (vissa undantag finns om längre handläggningstid). Ingen utbetalning sker innan dess. Bifoga gärna dokumentation i följande email, som styrker värdet ni vill få ersättning med, kopia på ursprungsfaktura, detaljhandelsfaktura eller kvitto). Enligt Skatteverkets regler för företag, ersätts aldrig moms vid reklamation. Fotografier: (Glöm inte bifoga eventuella fotografier på ert emballage och/eller gods till emailet som skapas av detta formulär)
Händer inget när du trycker på skicka?
Då har du inte angivit en standardapp för email i Windows. Gå till inställningarna för standardappar genom att skriva 'standardapp' när du klickat på Windowssymbolen längst ned till vänster på skärmen. Där väljer du sedan det emailprogram du helst vill använda för att skicka email. Tveka inte på att Kontakta oss om du har några frågor, så hjälper vi dig |