Reklamerasaknat gods

All reklamation görs till Fraktjakt AB. Då vårt ansvar för försändelsen upphör efter betalning och utskriven fraktetikett, gäller transportörens utredningsbeslut.

Saknad försändelse anses som förlorat efter ca 30 dagar från inlämningsdatum (vissa undantag finns om längre handläggningstid). Ingen utbetalning sker innan dess.

Bifoga gärna dokumentation i följande email, som styrker värdet ni vill få ersättning med, kopia på ursprungsfaktura, detaljhandelsfaktura eller kvitto). Enligt Skatteverkets regler för företag, ersätts aldrig moms vid reklamation.

Anmälare
Namn
Telefon
E-post
Fraktjakts fraktnummer
Leveransdatum
Detaljerad innehållsbeskrivning (Beskriv innehållet så detaljerat som möjligt; kännetecken, serienr på elektronik osv)
Typ av kolli
Beskrivning

Värde
Kontouppgifter för ev insättning
Frågor och kommentarer

Fotografier: (Glöm inte bifoga eventuella fotografier på ert emballage och/eller gods till emailet som skapas av detta formulär)

Händer inget när du trycker på skicka?
Då har du inte angivit en standardapp för email i Windows. Gå till inställningarna för standardappar genom att skriva 'standardapp' när du klickat på Windowssymbolen längst ned till vänster på skärmen. Där väljer du sedan det emailprogram du helst vill använda för att skicka email.

Tveka inte på att Kontakta oss om du har några frågor, så hjälper vi dig

Din integritet är viktig för oss
Vi använder cookies för att göra din upplevelse så bra som möjligt. Vi analyserar även ditt besök för att förstå våra kunders behov, samt rikta relevant information och marknadsföring till dig.

Genom att klicka på "Bekräfta cookies" accepterar du de cookies som används på Fraktjakt. Vill du endast tillåta vissa typer av cookies kan du ändra dina cookieinställningar.

Läs mer om Fraktjakts integritetspolicy.

Information och inställningar